آیین‌نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیأت علمی تدوین شد

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین آیین نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیأت علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و مدیرکل سیاست‌گذاری و نظارت راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به دنبال پیگیری برنامه جامع تحول فناوری ـ نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، گفت: یکی از عناصر اصلی پیشبرد اهداف فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیأت علمی هستند که در این راستا آیین‌نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیأت علمی تدوین شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار داشت: براساس این آیین نامه؛ فعالیت فناورانه و ایجاد شرکت دانش بنیان سبب ترفیع مرتبه علمی اعضای هیأت علمی می شود. جذب هیأت علمی پژوهشی و فناوری با توجه ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

ضرغامی با تأکید بر اینکه یکی از حوزه‌های اصلی مدنظر معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، موضوع کشاورزی بوده که نیاز استراتژیک کشور است، افزود: بحث امنیت غذایی، اشتغال‌زایی و جهش تولید از رهگذر توجه ویژه به حوزه کشاورزی در دسترس است. به همین دلیل توجه به این حوزه به‌صورت جدی اولویت معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه محسوب می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم از طریق سراهای نوآوری، صنعت کشاورزی را در کشور تقویت کنیم. به دنبال این هستیم که به شکل عملیاتی موانع را از سر راه صنعت کشاورزی برداریم چراکه توجه جدی به این مهم یکی از راه‌های برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =