مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود/ توسعه فعالیت سرای نوآوری علوم و فنون دریایی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: به‌منظور اجرای طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با رویکرد اشتغال و ارائه خدمات مهارت‌آموزی مورد نیاز بازار کار «مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی» راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  احسان کامرانی درباره اقدامات و دستورکارهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تا پایان سال جاری اظهار کرد: پیگیر تمدید قرارداد آزمایشگاه‌های دانشگاه به‌عنوان آزمایشگاه معتمد در راستای فعالیت‌های غیرشهریه‌ای در کنار راه‌اندازی کارگاه‌های جوشکاری، ریخته‌گری، ابزار صنعتی، آزمایشگاه خوردگی و نانو در گروه متالورژی تا پایان سال جاری هستیم.

وی افزود: در حوزه عمرانی ساخت ساختمان‌های اداری و آموزشی، مجموعه‌های ورزش‌های ساحلی و گردشگری، خانه سلامت، خوابگاه متأهلی، حصارکشی سایت، سیستم دوربین‌های مداربسته و تکمیل مجتمع تجاری را در مجموعه واحدهای دانشگاهی این استان به بهره‌برداری خواهیم رساند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: اقدامات اولیه برای اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای راه‌اندازی «مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی» انجام شده تا برای اجرای طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با رویکرد اشتغال و نهایتاً ارائه خدمات مهارت‌آموزی مورد نیاز بازار کار راه‌اندازی شود.

کامرانی تصریح کرد: پس از راه‌اندازی «مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی» شاهد فعال کردن کارگروه‌های تخصصی تشکیل‌شده در حوزه صنعت برای استفاده بهینه از ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در صنایع خواهیم بود.

عقد ۲ قرارداد مشاوره برای اخذ مجوز استاندارد ۱۷۰۲۵

وی عنوان کرد: روند راه‌اندازی مرکز تحقیقات پژوهشکده در حوزه‌های مدیریت، حسابداری، علوم کاربردی و علوم مدیریت دریایی گردشگری در حال انجام است. عقد دو قرارداد مشاوره برای اخذ مجوز استاندارد ۱۷۰۲۵ با آزمایشگاه فنی بتن و مکانیک خاک و انجام پروژه آن در فرایند ۱۱ ماهه و تجهیز آزمایشگاه متالورژی و به‌روزرسانی آن برای عقد قرارداد با صنایع در راستای افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ایی در دستور کار مسئولان این دانشگاه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: با توجه به گرانی قیمت کاغذ، شیوع کرونا و به‌صرفه نبودن چاپ کتاب در وضعیت اقتصادی کنونی پیگیر اخذ مجوز نشر دیجیتال برای مجله مدیریت مالی رفتاری این دانشگاه بوده و آرشیو مجله آبزیان و شیلات برای ارتقای رتبه علمی این مجله به‌روزرسانی می‌شود.

کامرانی خاطرنشان کرد: پیگیر توسعه فعالیت سرای نوآوری علوم و فنون دریایی خلیج‌فارس و دریای عمان در حوزه صنایع دریایی و کشتی‌سازی تا عملیاتی کردن هر دو بخش با هدف حصول به نتایج پیش‌بینی‌شده در بخش فناوری این دانشگاه نیز هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081546

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =