تقدیر سفیر ایران از نقش آیت‌الله سیستانی، سردار سلیمانی، ابومهدی مهندس و حشدالشعبی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در پیامی سومین سالگرد پیروزی بر گروه تروریستی داعش را به دولت و ملت برادر عراق تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در پیام «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق آمده است: بی‌شک، مقاومت و پایداری ملت و دولت عراق بویژه نیروهای مسلح  از جمله ارتش، پلیس فدرال،دستگاه مبارزه با تروریسم، حشد الشعبی و پیشمرگه  نقش عمده‌ای در پیروزی بر  داعش ایفا کردند .

مسجدی در این پیام افزود: فرماندهان شهید «حاج قاسم سلیمانی»  و «ابو مهدی مهندس»  نقش مهم و تعیین کننده‌ای در نبرد تمام عیار علیه گروه تروریستی داعش و پیروزی بر آن ایفا کردند و یکی از دلایل اقدام جنایتکارانه و تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن این دو بزرگوار نیز نقش آنها در شکست دادن این گروه  بود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در این بیانیه ضمن تمجید از نقش آیت‌الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر که موجب بسیج کلیه امکانات برای مبارزه با گروه تروریستی داعش شد،خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به دولت و ملت دوست و برادر عراق تاکید می‌کند که همانگونه که در مبارزه با تروریسم در کنار آنها ایستاد، اکنون نیز به رغم همه تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران، آماده همکاری، کمک و ارایه کلیه امکانات خود به آنها برای توسعه و آبادانی کشورشان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =