جلسه کمیته بررسی صلاحیت سرپرستان سراهای نوآوری برگزار شد

جلسه کمیته انتصابات سرپرستان سراهای نوآوری صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران معاونت فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جلسه کمیته انتصابات سرپرستان سراهای نوآوری صبح امروز یکشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سید احسان شیرنگی مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، رئیس پور مدیرکل ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، قباد بهزادی پور مدیرکل امور کارآفرینی و مراکز رشد معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و تنی چند از مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه به بررسی صلاحیت گزینه های پیشنهادی جهت تصدی سرپرستی چهار مورد از سراهای نوآوری پرداخته شد. ارزیابی صلاحیت علی خوش فطرت جهت تصدی سرپرستی سرای نوآوری بذرهای گلخانه ای در واحد خوراسگان، جعفر ملک محمدی جهت تصدی سرپرستی سرای نوآوری انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی) در واحد اهواز، سیدمهدی جوادزاده جهت تصدی سرپرستی سرای نوآوری گیاهان دارویی و میوه های گرمسیری واحد زاهدان و همچنین فرساد زمانی جهت تصدی سرپرستی سرای نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات در واحد خوراسگان در دستور کار این جلسه قرار گرفت. 

شیرنگی به عنوان رئیس این جلسه بر به‌کارگیری و معرفی نفرات و تیم تخصصی جهت پیشبرد اهداف سراهای نوآوری تاکید کرد و از نفرات معرفی شده جهت تصدی سرپرستی سراهای نوآوری خواست تا برنامه استراتژیک خود را جهت ارزیابی دقیق تر صلاحیت خود به کمیته ارائه دهند. 

بهزادی پور مدیرکل امور کارآفرینی و مراکز رشد نیز بر ایجاد مراکز رشد تخصصی در سراهای نوآوری تاکید کرد و برنامه استراتژیک و مدون را از اهم نیازهای سراهای نوآوری برشمرد.

همچنین رئیس پور مدیرکل ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مهمترین گزاره برای بررسی صلاحیت افراد برای تصدی سرپرستی سراهای نوآوری را برنامه های مدیریتی ایشان جهت پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت سراهای نوآوری دانست و تاکید کرد: میدریت یک سرای نوآوری یعنی مدیریت یک کسب و کارو مدیران سراهای نوآوری می بایست پتانسیل تیم سازی تخصصی و مذاکره در بازار را داشته باشند.

وی با بیان اینکه کار با تیم دانشجوی با فعالیت در سرای نوآوری بسیار تفاوت دارد خاطرنشان کرد: جذب تیم های مختلف و داشتن برنامه های مدون برای اجرایی کردن امور در سرای نوآوری امری بدیهی و ضروری است. 
مدیرکل ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تبیین برنامه های ترویجی و آموزشی، معرفی هسته های فناور تخصصی مرتبط با مرکز رشد و اعلام فضای فیزیکی در اختیار سراهای نوآوری را از سوی گزینه های تصدی سرپرستی سراهای نوآوری خواستار شد.

در این جلسه گزینه های تصدی سرپرستی سراهای نوآوری یک به یک ضمن به تبیین برنامه های خود برای پیشبرد اهداف مدنظر پرداختند و از هدفگذاری بلند مدت و کوتاه مدت خود رونمایی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083922

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =