همکاری پژوهشی دانشگاهیان کرمان در زمینه ترویج مکتب شهید سلیمانی

نشست اعضای کمیته علمی و پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در نشست اعضای کمیته علمی و پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی که در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، اظهار کرد: جلسه مشترک میان شورای پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان و کمیته علمی و پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی با هدف تعامل، همکاری و هم‌اندیشی برای پژوهش و ترویج مکتب شهید سلیمانی برگزار شد.

دبیر کمیته علمی و پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هدف اصلی این نشست در راستای همکاری و هماهنگی بیشتر خانواده دانشگاهیان استان کرمان در حوزه پژوهش و تحقیقات بر مبنای شناخت سیره و مکتب شهید سلیمانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اعلام رضایت از مصوبات این نشست افزود: مقرر شد کتاب‌های تولید شده در حوزه مکتب شهید سلیمانی از طرف کمیته علمی و پژوهشی برای ارزیابی دقیق و علمی و چاپ به معاونت پژوهشی دانشگاه شهید باهنر ارائه شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: به تمام مجلات علمی و پژوهشی تحت مدیریت دانشگاه شهید باهنر ابلاغ شد تا تولیدات و آثار معرفی شده از سوی کمیته علمی و پژوهشی پس از ارزیابی دقیق در مجلات چاپ شوند.

منظری‌توکلی با یادآوری این موضوع که عنوان‌های پژوهشی تهیه شده در کمیته علمی و پژوهشی در اختیار معاونت پژوهشی دانشگاه شهید باهنر قرار می‌گیرد، بیان کرد: این موضوعات به گروه‌های آموزشی و دانشکده‌های اقماری این دانشگاه اعلام و از پژوهشگران برتر حوزه مکتب شهید سلیمانی با سیاست‌های تشویقی متناسب تجلیل می‌شود.

وی گفت: کارگاه‌های آموزشی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان درباره پژوهش در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: همکاری‌های کمیته علمی و شورای پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی بر مبنای عنوان‌های ارائه شده توسط کمیته علمی و پژوهشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084069

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =