درخواست استاندار تهران از شهروندان برای برگزاری مجازی مراسم شب یلدا

استاندار تهران ضمن درخواست از شهروندان برای برگزاری مجازی مراسم شب یلدا گفت: همکاری مردم برای توقف چرخه انتقال ویروس کرونا ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه طرح شهید سلیمانی با بیان اینکه در ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان رباط کریم هیچ مورد فوتی مبتلا به کرونا ثبت نشده است، گفت: اطلاعات و آمار سه میلیون نفر از جمعیت استان تهران در اختیار ما نیست که باید برای ثبت اطلاعات این افراد در سامانه سیب دستگاه‌های دیگر همکاری کنند.
وی افزود: این اطلاعات می‌تواند از چند طریق از جمله مرکز آمار یا سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اختیار قرار گیرد تا مشخصات این سه میلیون نفر نیز در سامانه سیب ثبت شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: جلوگیری از افزایش بیماری تنها با بیماریابی سریع و مداخلات به موقع و قطع چرخه ویروس انجام می‌شود که باید در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.

محسنی بندپی با ابراز نگرانی از دورهمی‌های مربوط به شب یلدا خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم تا این مراسم را به شکل مجازی برگزار کنند تا با همکاری مطلوب مردم شاهد بهبود شرایط استان تهران باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =