مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» در مدارس سمای یزد برگزار می‌شود

دبیر شورای نظارت و هماهنگی مدارس سما استان یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مدارس سمای این استان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا رحیمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی مدارس سما استان یزد درباره برنامه‌های فرهنگی مدارس سمای این استان برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهارکرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تقارن آن با ایام فاطمیه، نشان دهنده این است که این شهید والامقام رهروی صادق در مسیر سرخ شهادت بوده است.

وی افزود: همانگونه که حضرت زهرا(س) برای دفاع از امام زمان خود به پا خواست و جان خود را فدا کرد، سردار سلیمانی و شهید فخری زاده نیز به تبعیت از این بانوی عظیم الشان و  ولی امر مسلمین، جان خود را برای عزت مملکت اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

رحیمی تصریح کرد: خون مطهر این بانوی بی همتا و مظلوم، ما را در این مسیر هدایت کرد و باعث پیوند ما با حقیقت اسلام و معارف الهی شد و از این منظر خون سلیمانی ها نیز در تداوم نهضت فاطمی، این خاصیت و برکت را دارد که باعث هدایت بیشتر دل ها و نابودی کامل ظالمان و مستکبران می شود.

وی با بیان این که مدارس سما استان یزد برنامه‌های مرتبط با سالگرد شهادت سردار سلیمانی را همزمان با گرامیداشت ایام فاطمیه در دستور کار قرار داده اند، عنوان کرد: این برنامه‌ها در مدارس به صورت وبینار، پویش، مسابقه و کنفرانس‌های مجازی انجام خواهد شد؛ هرکدام از مدارس و آموزشکده‌ها به صورت جداگانه برنامه‌های مرتبط با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را برگزار خواهند کرد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان یزد گفت: خوشبختانه پس از شیوع  کرونا و تعطیلی مدارس، برنامه‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت سامانه مجازی اختصاصی مدارس سما استان یزد به نحو شایسته در حال اجرا است.

 رحیمی یکی از برنامه های ویژه ی این مرکز را برگزاری مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» عنوان کرد و گفت:  این مسابقه در تاریخ ۱۳ دی ماه مصادف با اولین سالگرد عروج آسمانی سردار دلها برگزار خواهد شد.

وی دیگر برنامه‌های شاخص مدارس سما استان را، مسابقه مرد میدان ویژه دانش اموزان ابتدایی و افزودن سه کتاب شرح دلبری ، مکتب سلیمانی و رفیق خوشبخت ما  به کتابخانه الکترونیکی سما ، پویش میثاق با ولایت و قرائت پیمان نامه با سردار دلها و شهدای ولایت عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =