۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

ایتام طرح ولایت

دکتر فرزاد جهان‌بین
ایتام طرح ولایت

طرح ولایت شجره طیبه‌ای بود که توانست در تربیت نسلی فهیم، عمیق و مجاهد نقش بی‌بدیل ایفا کند و حقیر در این چهارسال که از کادر طرح ولایت بودم و در تمام سالهای بعد، ثمرات این شجره طیبه را دیدم و می‌بینم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) دکتر فرزاد جهان‌بین در پست اینستاگرامی خود در واکنش به رحلت آیت‌لله مصباح یزدی نوشت:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی، غمبار بود. در سال‌های زندگی ام غیر از مطالعه آثار ایشان، دوبار با ایشان گره خوردم. یکبار در طرح ولایت و درسالهای ۷۹تا۸۳ و یکبار هم از ۸۹ تا کنون در کنگره علوم انسانی اسلامی و مجمع عالی علوم انسانی اسلامی.

طرح ولایت شجره طیبه ای بود که توانست در تربیت نسلی فهیم، عمیق و مجاهد نقش بی بدیل ایفا کند و حقیر در این چهارسال که از کادر طرح ولایت بودم و در تمام سالهای بعد، ثمرات این شجره طیبه را دیدم و می بینم. متاسفانه غفلت از این کار مهم معرفت‌زایی و بصیرت افزایی و سوق دادن به سمت فعالیت های میدانی (در عین اهمیت) ضربات محکمی به پیکره نیروی انسانی انقلابی زد.

در مقطع دوم هم ایشان، پدر معنوی و یکی از ارکان اصلی فکری علوم انسانی اسلامی بود. در جریان اختتامیه پنجمین کنگره، قبل از جلسه رسمی به اتفاق سرور ارجمندم دکتر رضا غلامی و استاد عزیز دکتر رفیعی آتانی خدمتشان رسیدیم. حقیقتا جا دارد بگوییم که نه یکباره بلکه چندین بار با از دست دادن ایشان یتیم شدیم.

خداوند این شخصیت عالم، مهذب و مجاهد را که حاج قاسم بر پیشانی اش بوسه زد را غریق رحمت فرماید و به فضل خود، خلأ وجود ایشان را پر کند. از ویژگی های ایشان تشخیص به موقع تکلیف و ایستادگی مجاهدانه در صحنه بود. در سالهای اصلاحات که تندروها خدا را هم به محاکمه می کشیدند او یک تنه ایستاد و علی رغم توهین ها و تحقیرها که کار جریان تندرو هست از اسلام و انقلاب دفاع کرد.»

کد خبر: 1086290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =