اجرای طرح برون سپاری آموزش‌های مهارتی در مدارس سمای گلستان

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از جذب درآمدهای غیرشهریه ای از محل اجرای طرح برون سپاری آموزش های مهارتی در دانشکده های مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در ۳ ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهدی غریب معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: با عنایت به بخشنامه آموزش و پرورش مبنی بر ضرورت توسعه آموزش های مهارتی شاخه کاردانش با مشارکت و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های دولتی، غیردولتی و بخش خصوصی، معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در راستای اجرای طرح برون سپاری آموزش های مهارتی، با انعقاد قراردادی با آموزش و پرورش استان گلستان، آموزش هزار و ۱۱۰ نفر از دانش آموزان هنرستان ها را در دانشکده های استان گلستان برعهده گرفت.

وی افزود: طبق بررسی های صورت گرفته در قرارداد منعقده به تمامی اهداف مدنظر حوزه معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی که مدنظر سازمان مرکزی است، دست خواهیم یافت.

غریب تصریح کرد: جدا از سود مالی، ‌می توان دانش آموزان کلاس دوازدهم را به سمتی سوق داد که در سال آینده در دانشکده های مهارت و کارآفرینی به ادامه تحصیل و مهارت آموزی بپردازند و زنجیره ای قوی از مهارت آموزی در استان گلستان ایجاد شود.

معاون آموزشهای عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: جذب درآمدهای غیرشهریه ای از این محل در سال آینده حدود ۲ تا ۳ برابر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =