ظرفیت مناسب علمی و تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر با اشاره به ظرفیت مناسب علمی و تحقیقاتی این دانشگاه از پژوهشگران خواست تا در ارتقای زیرساختهای پژوهشی یاریگر مسولان باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، صبح امروز و با حضور علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، غلامرضا حسن زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، فرشاد هاشمیان، معاون پژوهش و فناوری، حجت الاسلام و المسلمین رسولی، معاون فرهنگی دانشجویی، علی حبیبی، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی، حجت الاسلام و المسلمین سعید کرمی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری، امینی، نیلوفری و فاطمی، مشاوران ریاست، حسین حسین زاده، مدیر کل حراست و نقی پور، مدیر کل پژوهش از پژوهشگران برتر به صورت حضوری و آنلاین تقدیر شد.

خوشدل در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان حضوری و برخط گفت: سرآمدی در حوزه پژوهش در روزهای سختی که کشور ما در خصوص تامین منابع مالی دچار مشکلاتی است، زحمت مضاعفی را می طلبد و بی شک ارزشمندتر نیز می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دارای امکانات و ظرفیت بسیار بزرگی در امور تحقیقاتی و آزمایشگاهی می باشد که شاید کمترین دانشگاهی از آن بهره مند باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر حضور ارزشمند پژوهشگران در دانشگاه تاکید کرد و گفت: شما استادان فرهیخته که سرآمد علم و پژوهش در دانشگاه هستید می توانید با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ما را در توسعه زیرساخت های پژوهشی یاری رسانید.

خوشدل در پایان اظهار کرد: استادان محقق می توانند با برنامه ریزی و بهره مندی مناسب از ظرفیت کمیته تحقیقات دانشجویی و ایجاد اتصال عناصر مختلف باعث رشد، شکوفایی و نقش آفرینی دانشجویان شوند.
در پایان این جلسه از کلیه پژوهشگران برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

کد خبر: 1087025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =