جذب نیرو در شهرداری تهران علمی و دگرگون شده است

شهردار منطقه پنج تهران گفت: سیستم جدید شهرداری تهران در جذب نیرو را مصداق بارز تحقق تهران شهری برای همه است چرا که علمی و دگرگون شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمود کلهری شهردار منطقه پنج تهران همزمان با بازدید از کانون ارزیابی مدیران شهرداری تهران در محل پارک شهر در جمع خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خود درباره طرح دستیارمدیران شهرداری تهران پرداخت.

وی بکارگیری نیرو از طریق سازوکارهای علمی و تخصصی را از مصادیق مهم عدالت ارزیابی و تاکید کرد: شعار تهران شهری برای همه، به معنای عدالت در برخورداری همه شهروندان است و باتوجه به اینکه در قالب طرح دستیار مدیران شهرداری تهران، امکان مشارکت تمامی واجدین شرایط در یک فضای عادلانه فراهم شده، بنابراین می توان گفت که این طرح، تحقق شعار تهران شهری برای همه است.

محمود کلهری تصریح کرد: جذب نیروهای برگزیده، کارآمد و کیفی در شهرداری تهران اتفاق بسیار مهمی است که آن را به عنوان نقطه عطفی در این دوره از مدیریت شهری تهران قلمداد می‌کنم.

شهردار سابق منطقه ۱۷ افزود: ساز و کار جدید شهرداری تهران در جذب نیروی انسانی دگرگون شده به طوری که از فرد محوری و جذب مبتنی بر ارتباطات فردی، به سمت تخصص محوری و کارآمد بودن نیروهای انسانی تغییر کرده است.

وی بکارگیری نیروهای جوان و شایسته در بدنه شهرداری تهران را به عنوان یک نیاز مبرم توصیف کرد و گفت: اگر چنانچه شرح خدمات مرتبط با دستیاران به خوبی مشخص و از این نیروهای جوان استفاده بهینه‌ای شود، قطعا آنها می‌توانند به عنوان نیروهای اثرگذار نقش آفرینی کنند. ضمن اینکه آنها در کنار مدیران، با اندوختن تجارب مدیریتی، در آینده به مدیران تراز اول تبدیل خواهند شد.

شهردار منطقه ۵ در عین حال با اشاره به توضیحات مطرح شده درباره روال پذیرش و جذب دستیاران در بدنه شهرداری تهران عنوان کرد: فرایند جدید استخدام نیرو در شهرداری تهران بسیار علمی، تخصصی و عادلانه بوده و می‌توان گفت این اتفاق بعد از انقلاب بی‌نظیر بوده است.

کد خبر: 1087180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =