شرکت ۷۰ تیم در رقابت‌های دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس از شرکت ۷۰ تیم در نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا مظلوم‌رهنی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اظهارکرد: ۷۰ تیم از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در  رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی حضور دارند.

وی تشویق روحیه مطالبه‌گری دانشجویان را از اهداف مهم این مسابقه دانست و بیان کرد: نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی با هدف تشویق و ترغیب روحیه مطالبه‌گری دانشجویان با فعالیت در محورهای  سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، هنر، اقتصادی، معماری، شهرسازی و سلامت که پاسخگوی نیازهای جوانان امروز بوده، شروع به فعالیت کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با تاکید بر زمان اطلاع‌رسانی رویداد کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه افزود: پس  از ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، اطلاع‌رسانی این رویداد از آذر در دانشگاه آزاد اسلامی  واحد شهرقدس شروع شد که با استقبال دانشجویان برای شرکت در این رویداد مواجهه شده‌ایم.

مظلوم‌رهنی ادامه داد: تیم‌های دانشجویی در قالب گروه‌های چهار نفره در این رویداد شرکت می‌کنند و تاکنون نیز بالغ بر ۷۰ تیم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس تشکیل شده است و از استادان گروه عمومی، لاجوردی، فرهادی و دیگر استادان که در تشکیل تیم‌ها فعالیت داشته‌اند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی تاثیر بسزایی در معرفت‌افزایی دانشجویان دارد، گفت: در رقابت تیم‌های دانشجویی شاهدافزایش قدرت کلام و استنباط دانشجو با تاثیرپذیری از کار تیمی و خلاقیت هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =