استقلال ۱ - نساجی ۰ / صدرنشینی با چاشنی انتقام

استقلال با پیروزی خانگی مقابل نساجی مازندران حساس صدر جدول را حفظ کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوزباشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر ایران، از ساعت ۱۷:۰۰ تیم فوتبال استقلال تهران میزبان نساجی مازندران بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر با برتری استقلال تهران به پایان رسید.

جمعه ۱۷ بهمن ۹۹

استقلال – نساجی ساعت ۱۷

تیم داوری: موعود بنیادی فر – محمد رضا منصوری – فرزاد بهرامی – امید افخمی

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب نساجی

حسین خطیر، حامد شیری، بهزاد داودی، سعید بیگی، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، میلاد کمندانی، علی داوران، محمدحسین باباگلی، فرزاد زامهران، کریم اسلامی

گل های بازی

استقلال تهران: ( فرشید اسماعیلی ۸۶)

نساجی مازندران: -

کارت زرد

استقلال تهران: (محمد دانشگر ۴۱) (بابک مرادی ۵۹) (محمد نادری ۶۹) (وریا غفوری۷۲)

نساجی مازندران: (مهرداد بایرامی ۶۰) (علی داوران ۷۷)

کارت قرمز

استقلال تهران: -

نساجی مازندران: -

مهم ترین اتفاقات نیمه اول؛

دقیقه ۶: ارسال کرنر مهدی قایدی را سیاوش یزدانی با ضربه سر روانه دروازه نساجی کرد که این ضربه با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه ۱۳: پس از اینکه ارسال کرنر قایدی بلوکه شده و از محوطه جریمه خارج شد، وریا غفوری با یک شوت روی پا دروازه حریف را هدف گرفت که این شوت راهی به چارچوب نیافت و به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: یک ارسال بلند به داخل محوطه جریمه نساجی می رفت دروازه این تیم را تهدید کند اما خطیر با یک شیرجه بلند توپ را مشت کرد.

دقیقه ۳۵: فرار خوب قایدی باعث ناهماهنگی در دفاع نساجی شد و در نهایت ضربه مهدی قایدی به مدافع نساجی برخورد کرد و نزدیک بود توپ وارد دروازه شود.

دقیقه ۴۱: خطای دانشگر موقعیت ایستگاهی خوبی را برای بازیکنان نساجی فراهم کرد که رشید مظاهری ضربه مستقیم ایستگاهی را در مهار کرد.

دقیقه ۴۷: پاس خوب کمندانی، زامهران را در موقعیت تک به تک قرارداد که این بازیکن نتوانست از این موقعیت خوب، به درستی استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

مهم ترین اتفاقات نیمه دوم؛

دقیقه ۵۵: ارسال بلند بابک مرادی به داخل محوطه جریمه، مهدی قایدی را در موقعیت گلزنی قرار داد، مهاجم استقلال بعد از اینکه ضربه اول بلوکه شد، با یک شوت محکم بلافاصله و دوباره دروازه را هدف گرفت که خطیر توپ او را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۵: مهدی قایدی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و چند متر در عرض حرکت کرده و با یک شوت زمینی دروازه حریف را هدف قرار داد که این شوت با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

دقیقه ۸۶: فرشید اسماعیلی با شوت پرقدرت پشت ۱۸ قدم توانست قفل دروازه نساجی را باز کند.

دقیقه ۸۸: مهدی قایدی با فرار در محوطه جریمه نساجی توانست برای استقلال یک پنالتی بگیرد اما او نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =