آغاز دوره ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان در دانشگاه آزاد استان فارس

دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور اعضای هیأت علمی به میزبانی واحد شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور 70 نفر از اعضای هیأت علمی به میزبانی واحد شیراز آغاز به کار کرد.

 محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه گفت: این طرح جزء دوره های موفق فرهنگی بوده که تا به حال برگزار شده است و مهمترین ویژگی این دوره‌ها مشارکت فعال استادان در بحث‌ها و گفتگوها و آگاهی بخشی است.

وی ادامه داد: طرح ضیافت اندیشه فرصت مناسبی برای تجمیع فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی و به اشتراک گذاری آموخته ها و تجارب استادان است. طرح ضیافت اندیشه، این فرصت را در اختیار استادان و اعضای هیأت علمی قرار می‌دهد تا در یک فضای غیراداری و معنوی یافته های خود را به اشتراک بگذارند. طرح ضیافت اندیشه موجب افزایش بصیرت و معرفت افزایی استادان و نخبگان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سجاد نیکخو مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این مراسم گفت: هدف نهایی از برگزاری دوره‌های طرح ضیافت اندیشه اسلامی شدن فضای دانشگاه‌هاست و این وظیفه خطیری است که بر عهده استادان دانشگاه است.

وی افزود: تربیت دانشجویان انقلابی، مفید و کارآمد بسیار مهم و ضروری است و این مهم با دانش‌افزایی و معرفت افزایی مباحت دینی و معرفتی و از طریق برگزاری دوره‌های طرح ضیافت اندیشه به دست می‌آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =