تبادل کالا در مرز دوغارون از سر گرفته می‌شود

سخنگوی گمرک گفت: تا ساعتی دیگر اولین محموله کالاهای فسادپذیر از گمرک «دوغارون» خراسان رضوی خارج و وارد گمرک «اسلام قلعه» افغانستان می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از گمرک ایران؛ سخنگوی گمرک گفت: بعد از اعلام آمادگی گمرک ایران برای ارسال کالاهای فسادپذیر و همراهی گمرک افغانستان تا ساعتی دیگر اولین محموله کالاهای فسادپذیر از گمرک «دوغارون» خراسان رضوی خارج و وارد گمرک «اسلام قلعه» افغانستان می‌شود.

ویک اظهار داشت: حدود ۳۰ کامیون کالای صادراتی فسادپذیر که عمدتاً میوه و سبزیجات است، از ساعتی دیگر وارد خاک افغانستان و گمرک اسلام قلعه این کشور می‌شود.

سخنگوی گمرک افزود: از امروز کارکنان گمرک «اسلام قلعه افغانستان» مستقر شدند و یکی از باسکول‌های این گمرک نیز برای انجام توزین محموله‌های تجاری فعال شده است.

لطیفی تاکید کرد: گمرک ایران آمادگی دارد به شرط آمادگی و پذیرش گمرک افغانستان در «اسلام قلعه» تشریفات گمرکی کالاهای سریع الفساد و سایر محموله‌های صادراتی و ترانزیتی برای ورود به افغانستان انجام دهد.

سخنگوی گمرک افزود: بعد از حریق گسترده در گمرک «اسلام قلعه» افغانستان، امروز اولین محموله‌های تجاری از بازارچه مرزی، منطقه ویژه و گمرک «دوغارون» خراسان رضوی به افغانستان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =