پویش مجازی جشن تولد زمین برگزار شد/ تحقق شعار «آموزش تعطیل‌شدنی نیست»

مدیر مجتمع دخترانه سمای بوشهر گفت: پویش مجازی جشن تولد زمین(روز درختکاری) در راستای استمرار آموزش‌های فرهنگی و تربیتی در این مرکز آموزشی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهربانو کریمی با تأکید بر اهمیت آموزش درختکاری به دانش‌آموزان به‌عنوان پشتوانه‌ای از علایق ملی و سنت تاریخی اظهار کرد: کارگاه آموزش مجازی درختکاری در راستای استمرار آموزش‌های فرهنگی و تربیتی به دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و به‌منظور تحقق شعار آموزش تعطیل‌شدنی نیست همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی در مجتمع آموزشی دخترانه سمای بوشهر برگزار شد.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان فواید گیاهان در جلوگیری از آلودگی هوا، اجزای گیاهان، نحوه کاشت گیاهان، مواد مورد نیاز برای رشد گیاهان، آبیاری و نحوه مراقبت از گیاهان، تأثیر گیاهان و درختان روی زندگی انسان‌ها و بهترین زمان کاشت گیاهان را آموزش می‌بینند.

مدیر مجتمع آموزشی دخترانه سمای بوشهر گفت: مزایای استفاده از این روش آموزشی در حالت کلی کنار گذاشتن محدودیت‌ها و ایجاد شرایط و امکانات یکسان و عدالت آموزشی برای همه افراد است. در این روش سطح آموزش و یادگیری تا حد زیادی قابل ارتقا و گسترش است.

کریمی تأکید کرد: دانش‌آموزان بهترین سرمایه انسانی برای آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست محسوب می‌شوند به همین منظور در قالب این برنامه دانش‌آموزان اهمیت توسعه و گسترش فضاهای سبز را به‌عنوان وظیفه ملی می‌آموزند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =