«سید حسن نصرالله» سخنرانی می‌کند

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان پنجشنبه شب به مناسبت روز جانباز سخنرانی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المنار؛ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان پنجشنبه شب سخنرانی می کند. قرار است سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در ساعت ۲۰:۳۰ (۲۲:۰۰ به وقت تهران) انجام شود.

رسانه های لبنانی اعلام کردند که سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز جانباز انجام می شود. سید حسن نصرالله طبق روال سال های گذشته در این مناسبت سخنرانی خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در جریان آخرین سخنرانی خود گفته بود: صحبت آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه مأموریت آنها دیگر شامل حمایت از نفت سوریه نیست در حالی صورت می‌گیرد که تلاش برای احیای مجدد داعش دارند. کسی که داعش را در گذشته شکست داد مجدداً هم شکست خواهد داد و هرگونه اقدام برای مقابله با آن باید هجومی باشد نه دفاعی.

سید حسن نصرالله همچنین در بخشی دیگر از سخنانش به موضوع هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت که نگرانی آشکاری از سوی اسرائیل و عربستان سعودی درباره پرونده هسته‌ای ایران وجود دارد.

وی با تمجید از مقاومت ایران در برابر اقدامات و تحریم‌های سخت دولت دونالد ترامپ، گفت: جمهوری اسلامی ایران [در این مدت] سربلندی و استقامت نشان داد و ترامپ هم همچنان منتظر تماس تلفنی ایران ماند! ایران مرحله سختی را [با مقاومت] پشت سر گذاشت.

دبیرکل حزب الله درباره اوضاع یمن هم افزود: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در تمام جبهه‌ها در موضع قدرت قرار دارند. در خصوص یمن نیز عربستان سعودی و اسرائیل نگرانی دارند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =