ضرورت آمادگی مرزبانان برای حفظ امنیت مرزها طی نوروز ۱۴۰۰

فرمانده مرزبانی ناجا در قرارگاه نوروزی مقداد، بر ضرورت آمادگی مرزبانان در راستای حفظ نظم و امنیت مرزها در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ و خدمات رسانی به مردم و مرزنشینان تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، سردار احمدعلی گودرزی در قرارگاه نوروزی مقداد بر آمادگی ویژه مرزبانان در راستای حفظ نظم و امنیت مرزهای کشور در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: لازم است که عملیات و وقایع مرزی به‌طور مستمر ثبت شود تا مدیریت مرزها به نحو مطلوب میسر شود.

وی مرزبانان را اولین سنگر دفاعی نظام در مرزها دانست و ادامه داد: مرزبانان نیروی انتظامی با آمادگی و توان عملیاتی بالا در امر مراقبت از مرزها باید مصمم باشند و از ورود قاچاق، مواد مخدر، اشرار مسلح و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مرزهای کشور جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره بر لزوم ارتقا مولفه آموزش در یگان‌های مرزی، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از جلوه و نمود عملکرد مرزبانان در مرزها تبلور می‌یابد و در واقع آنها در خط مقدم دفاع از مرزهای کشور قرار دارند.

وی بر خدمات رسانی ویژه مرزبانان به مردم و مرزنشینان در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: موفقیت مرزبانان، موفقیت مرزنشینان است. همکاری و همدلی مرزنشینان با مرزبانان، منتج به تامین امنیت پایدار در مرزهای کشور می‌شود. مرزنشینان همواره در خدمت امنیت کشور و یار و یاور مرزبانی بوده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =