پاکپور: تهدیدات امنیت مرزها با واکنش قاطع ما روبرو می‌شود

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت مطلوبی در مرزهای غربی کشور استقرار دارد و هر تهدیدی که امنیت مرزهای ما را به مخاطره بیاندازد بی تردید در شعاع واکنش قاطع ما قرار دارد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، سردار  محمد پاکپور ،فرمانده نیروی زمینی سپاه در نخستین مرحله از بازدیدهای  سال ۱۴۰۱در مناطق عملیاتی تحت کنترل قرارگاه نجف اشرف حضور یافت و ضمن تجدید دیدار با پاسداران حافظ امنیت در این مناطق و تبریک سال نو، از مجاهدت شبانه روزی آنان برای تأمین آسایش، آرامش و امنیت مردم تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید:

سردار پاکپور: پهپادهای تهاجمی ما انهدام هر هدفی را ممکن کرده‌اند

سردار پاکپور:‌ توان موشکی ایران در تراز اول دنیاست

سردار پاکپور با اشاره به بیداری و آمادگی حافظان امنیت ایران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان خاطرنشان کرد: امنیت مطلوبی در مرزهای غربی کشور استقرار دارد و حافظان امنیت ملت ایران برای تحکیم و  تداوم این امنیت از بذل جان و هر ایثار و گذشتی دریغ ندارند. هر تهدیدی که امنیت مرزهای ما را به مخاطره بیاندازد بی تردید در شعاع واکنش قاطع ما قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هر نقطه از مرزهای غربی کشور یادآور فرازی از رشادت و ایثار رزمندگان اسلام است، افزود: حضور و صیانت از مرزها در این مناطق  که آکنده از عطر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس است، یک توفیق و افتخار ویژه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1134500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =