احتکار ۳۰۰ میلیارد تجهیزات پزشکی در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از احتکار ۲۸۳ هزار عدد انواع تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی در ۲ انبار بزرگ کالا در جنوب تهران به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار علی ذوالقدری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: دوازدهم فروردین ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از احتکار تجهیزات پزشکی و درمانی، در ۲ انبار بزرگ کالا در محدوده خیابان رجایی مطلع شدند.

وی عنوان کرد: محل دقیق انبارها و هویت مالکان آنها شناسایی و تیمی از مأموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و در تحقیقات اولیه مشخص شد مالکان این ۲ انبار بدون مجوزهای قانونی مقدار فراوانی تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی و مورد نیاز کادر درمان را در این دو انبار دپو کرده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته در دو عملیات منسجم و هماهنگ از انبارهای کالا بازدید و در بررسی از این مکان‌ها، ۲۸۳ هزار و ۲۶ عدد انواع تجهیزات بهداشتی و پزشکی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه مالکان انبارها دستگیر و هر دو انبار پلمب شد، افزود: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =