تکرار نتیجه فینال ۲۰۱۸/ تسلیم زنبورها در اتحاد

رئال‌مادرید با برتری ۳ بر یک مقابل لیورپول، شانس خوبی برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته آغاز شد و در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، رئال‌مادرید مقابل لیورپول ۳ بر یک پیروز شد، درست مثل فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۸.

در نیمه نخست رئال تیم برتر بود و موقعیت‌های پرشماری هم به‌دست آورد. در دقیقه ۲۷ وینیسیوس پاس عالی کروس را تبدیل به گل نخست کرد. دقیقه ۳۶ هم در صحنه‌ای بحث‌برانگیز پس از این که داور خطا روی مانه را نگرفت، اشتباه آرنولد و پاسش به آسنسیو با گل دوم برای رئال همراه شد.

لیورپول نیمه دوم برعکس نیمه نخست به حمله رفت و از فرصت‌هایی که ابتدای نیمه داشت دقیقه ۵۱ توسط صلاح به گل رسید، اما دقیقه ۶۵ وینیسیوس یک مرتبه دیگر با شوت زمینی و آرام دروازه آلیسون را گشود تا تیمش با حاشیه امنیت خوبی به آنفیلد برود.


منچسترسیتی ۲ - دورتموند یک

در دیگر بازی شب اول از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در اتحاد میزبان دورتموند بود و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی ابتدا دبروینه در نیمه اول و در دقیقه ۱۹ گل اول بازی را به ثمر رساند اما در دقیقه ۸۴، رویس موفق شد بازی را مساوی کند اما این پایان کار نبود و فودن مزد تلاش‌های خود را گرفت و گل دوم سیتی را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند تا شاگردان پپ به سختی پیروز این میدان شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =