سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مریوان معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جلسه تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان برگزار و کاروان کریم‌زاده به‌عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی و از تلاش‌های فردین میراحمدی قدردانی شد.

دانشگاه محل تولید علم است

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: سال جدید و نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از نکاتی بوده که حضرت آقا به آن تأکید داشتند و دانشگاه نیز محل تولید علم است.

حجت‌الاسلام مجید طاهری افزود: شهرستان مریوان شهرستانی ویژه با موهبت‌های الهی بسیار نهفته است. در این شهرستان موقعیت‌های طبیعی و جغرافیایی زیادی وجود دارد که علاوه بر دانشگاهیان، مردم نیز می‌توانند ایفای نقش کنند و در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

همکاری و تعامل لازمه پیشرفت واحد مریوان است

آرش سیاری رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کردستان نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان با وجود ظرفیت‌هایی از قبیل نیروی انسانی متعهد، استادان مجرب هیئت علمی، زیرساخت‌ها و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی به‌عنوان فرصت در این شهرستان تلقی می‌شود و لازمه پیشرفت آن همکاری و تعامل هرچه بیشتر با مدیریت جدید است.

کاروان کریم‌زاده دارای دکتری برق از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و دارای ۹ مقاله چاپ شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی دارد. وی دارای تألیف کتاب«مباحثی در کیفیت توان» و سوابق اجرایی به‌عنوان مدیر تحصیلات تکمیلی واحد سنندج، مدیر گروه برق واحد مریوان، عضو کارگروه دانشجویی استان کردستان، معاون آموزشی و دانشجویی واحد مریوان، رئیس واحد مریوان از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵، عضو کمیته جذب استعدادهای درخشان و نخبگان استان کردستان و عضو شورای آموزشی استان و واحد سنندج را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092517

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =