رئیس مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد

رئیس سازمان بسیج اساتید در حکمی رئیس مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده سازمان این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در حکمی فاطمه واعظ جوادی معاون سابق رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور و عضو هیئت علمی گروه زمین شناسی دانشگاه تهران را به عنوان رئیس مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده این سازمان منصوب کرد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات نیره قوی در دوران مسئولیت وی در این سمت قدردانی شد. 

در بخش ابتدایی این حکم آمده است: با توجه به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده و به موجب این حکم، سرکار عالی به سمت مسئول مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور منصوب  می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)موفق و موید باشید.

در بخش دیگری از این حکم عنوان شده است: توجه به اصول مهم نوسازی و تحول آفرینی هدفمند و انقلابی در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مسئله محور اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید است. ضروری است سرکارعالی و مجموعه همکاران آن مرکز با بهره‌مندی از ظرفیت‌های  جامعه علمی و دانشگاهی برمبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت‌های محوله پیوست حرکت کنید. 
انتهای پیام/

کد خبر: 1092763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =