اعلام قیمت کتاب‌های درسی در سال تحصیلی جدید

قیمت کتاب‌های درسی در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پس از آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از ۲۲ فرودین ماه، اکنون سازمان پژوهش به منظور اطلاع رسانی مطلوب‌تر و شفاف فهرست قیمت کتاب‌های هر یک از پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی را به تفکیک اعلام کرد.

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ از روز یکشنبه، بیست و دوم فروردین ماه به صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com آغاز شده و تا ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۶ تیرماه خواهد بود.

بر این اساس ثبت سفارش برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) تا ۲۲ خرداد ماه و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز تا ۱۶ شهریور ماه این امکان فراهم شده است.

همچنین از ۱۲ تیرماه امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات متقاضیان فراهم است. در این زمان، خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل شده و یا تغییر رشته داشته باشند، می‌توانند اطلاعات را ویرایش کنند.

سازمان پژوهش به عنوان متولی نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی تمام تلاش خود را مصروف داشته تا خانواده‌ها کمترین فشار را برای تهیه کتب درسی فرزندانشان متحمل شوند لذا با تدابیر اندیشیده شده، کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ به طور میانگین ۲۵ درصد افزایش داشته‌اند.

شایان ذکر است قیمت کتاب‌های شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز برای هر رشته با توجه به تعداد کتاب متفاوت بوده و افزایش قیمت کتاب‌های این دوره تحصیلی نسبت به سال قبل به طور میانگین ۲۸ درصد می‌باشد.

قیمت بسته آموزشی هر کدام از پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی به شرح زیر می‌باشد: (قیمت‌ها به ریال می‌باشد)

انتهای پیام/

کد خبر: 1093078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =