دانشگاه‌ها از اسکان جدید در شهرهای قرمز و نارنجی خودداری می‌کنند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت:دانشگاه‌ها از پذیرش و اسکان جدید دانشجو تا زمانی که شرایط قرمز و نارنجی است، خودداری می‌کنند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  ناصر مطیعی گفت: دانشگاه‌ها از پذیرش و اسکان جدید دانشجو تا زمانی که شرایط قرمز و نارنجی است، خودداری می‌کنند و همچنین تصمیم گیری درباره دانشجویان قبلی که در خوابگاه‌ها حضور داشتند با شرایط خاص با صلاح دانشجویان اتخاذ می‌شود.

وی درباره اینکه چه تدابیر پیشگیرانه‌ای برای جلوگیری از شیوع کرونا در خوابگاه‌ها اندیشیده شده است افزود: دانشگاه‌های ما در شهرهای مختلف مستقر هستند برخی خوشبختانه در شرایط رنگ زرد و آبی قرار دارند که طبیعتاً در این ایام شرایط جدید تغییری در وضعیت آن‌ها به وجود نمی‌آورد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: البته در تمام دانشگاه‌های ما آموزش‌ها تئوری و مجازی است و دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد و بعضاً دانشجویان کارشناسی که دروس آزمایشگاهی و پژوه کارگاهی داشتند در ترم جاری در دانشگاه و خوابگاه حضور پیدا کردند، ولی با توجه به این مسئله که شرایط متفاوت است. بنابراین تنظیم یک برنامه واحد و ابلاغ آن به دانشگاه‌های کشور برای همه دانشگاه‌ها امکان پذیر نیست.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: برای همین وزارت علوم مدیریت شرایط جدید را به خود دانشگاه‌ها واگذار کرده است تا متناسب با وضعیت دانشگاه در خصوص ادامه حضور دانشجویان که قبلاً در دانشگاه و خوابگاه حضور داشتند و یا درباره دانشجویانی که در شرایط جدید درخواست حضور در دانشگاه را دارند، تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1093391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =