۴ مدرسه عالی مهارتی در واحد اسلامشهر راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت: جذب دانشجوی بین‌الملل از اولویت‌های این دانشگاه در سال جاری بوده و برای دستیابی به این مهم، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حامد زارعی از انجام اقدامات لازم برای جذب و پذیرش دانشجویان بین‌الملل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر خبر داد و اظهار کرد: جذب دانشجوی بین‌الملل از اولویت‌های این دانشگاه در سال ۱۴۰۰ بوده و برای دستیابی به این مهم، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی ظرفیت‌های بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و ... برخورداری از نیروهای متخصص و متعهد را یادآور شد و ورود به حوزه پزشکی و پیراپزشکی را یکی دیگر از اهداف این دانشگاه در سال جاری عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از آمادگی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای واحد اسلامشهر برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی حرفه‌ای خبر داد و راه‌اندازی پیش‌دبستانی و دبستان پسرانه، چهار مدرسه عالی مهارتی (حسابداری، مکانیک، چوب، نان و شیرینی) و یک مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با مشارکت فنی و حرفه‌ای را مهم‌ترین اهداف این دانشگاه در آموزشکده سما برشمرد.

زارعی با اشاره به وضعیت قرمز تهران به‌خصوص شهرستان اسلامشهر در زمینه بیماری کرونا؛ حفظ ایمنی و حراست از سلامت دانشگاهیان و دانشجویان را از وظایف مسئولان دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا و لزوم لغو فعالیت‌های حضوری دانشجویان، تمهیدات لازم برای انجام غیرحضوری فعالیت‌ها و پیگیری روند انجام آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر صورت گرفته و علاوه بر برگزاری کلاس‌های برخط مطابق برنامه آموزشی برای دانشجویان، تیم‌های پشتیبان در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، مالی، دانشجویی و فنی به‌صورت روزانه پاسخگوی سوالات دانشجویان این دانشگاه هستند.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به‌عنوان یکی از واحدهای فعال دانشگاه آزاد اسلامی در جنوب‌غرب شهر تهران مطرح است که دارای ۶ دانشکده مصوب و یک آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما بوده و اکنون بیش از ۱۷ هزار دانشجوی فعال در ۱۴۴ رشته (مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی) در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

خبرنگار: صفر حسن زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1093514

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =