«قدس» و «مسجدالاقصی» خط قرمز هستند/فروپاشی هیبت پوشالی صهیونیست‌ها

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان تاکید کرد: قدس و مسجد الاقصی خط قرمز هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از العهد؛ اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان تاکید کرد: قدس و مسجد الاقصی خط قرمز هستند و حرف آخر را مقاومت خواهد زد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه مذکور تأکید شده است: فرماندهان اتاق مشترک مقاومت به طور دائم در حال تشکیل جلسه جهت حمایت از خیزش و انتفاضه قهرمانان قدس و مقابله با تجاوزات اشغالگران هستند.

در بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین آمده است: مقاومت از خیزش ساکنان قدس حمایت می‌کند و موضعی قاطع برای بازداشتن دشمن صهیونیستی و درهم شکستن هیبت پوشالی آن اتخاذ خواهد کرد.

اتاق مشترک مقاومت فلسطین به سران رژیم صهیونیستی نسبت به ارتکاب هرگونه اشتباه و حماقت هشدار داد و تاکید کرد: اشغالگران بدانند که هرگونه تعرض علیه «قدس» پیامدهای بسیار ناگواری برای این رژیم خواهد داشت و اشغالگران بهای آن را پرداخت خواهند کرد.

پیش از این، گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در واکنش به اقدامات صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی تأکید کرد: «ما افزایش موارد نقض حقوق فلسطینیان در قدس اشغالی و یورش به مسجد الاقصی را رصد می‌کنیم. آتشی که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان شعله‌ور کرده‌اند، جرقه‌ای را روشن می‌کند که در نهایت در دستان خودشان منفجر خواهد شد.

پیش از این نیز، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به نوارغزه واکنش نشان داد. وی در این خصوص تصریح کرد: هدف اصلی و اساسی صهیونیستها از تجاوز جدیدشان به غزه شکستن اراده ملت فلسطین است.

عبداللطیف القانوع در ادامه اظهار داشت: بدون شک مقاومت فلسطین به تجاوزگری اسرائیلی ها پاسخ می دهد تا مانع از تداوم اقدامات خصمانه آنها علیه ملت فلسطین شود. سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین یادآور شد: ملت فلسطین در سراسر اراضی اشغالی با اهالی قدس در نبرد آنها با صهیونیستها برای دفاع از مسجدالاقصی، متحد هستند.

بامداد امروز رسانه‌های فلسطینی از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مواضع نیروهای مقاومت در نوارغزه خبر دادند. تانک‌های رژیم اشغالگر قدس به سوی مقر نیروهای مقاومت غزه در شرق «البریج» شلیک کردند. خبرنگار خبرگزاری صفا نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مقر نیروهای مقاومت نوارغزه در شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز باریکه غزه را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =