آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی پایان‌نامه اعلام شد

براساس اعلام سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دبیرخانه جشنواره ملی پایان‌نامه سال از برخی تغییرات در ساختار این جشنواره خبر داد و اعلام کرد: این دوره از جشنواره با تأکید بیشتر بر توجه به نیازهای کشور و کاربردی بودن آثار شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در سه بخش اصلی، ویژه و بین‌الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دانشجویان و طلابی که در بازه زمانی ۱۳۹۷/۷/۱ تا ۱۳۹۹/۶/۳۱ از پایان‌نامه خود در مقاطع تحصیلات تکمیلی دفاع کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی isba.ir در جشنواره شرکت کنند. آخرین مهلت ثبت نام نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ اعلام شده است.

بر اساس اعلام کمیته علمی نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال، بخش اصلی این جشنواره شامل حوزه‌هایی در شش گروه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و علوم انسانی است. بر این اساس، در هریک از گروه‌ها دانشجویانی که صرفاً در موضوعات زیر از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بخش ویژه نوزدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال

در بخش ویژه این جشنواره، پایان‌نامه‌های نگارش شده در زمینه‌های «محیط زیست»، «اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی»، «مطالعات کتاب، کتابخوانی و نشر»، مکتب شهید سلیمانی (ابعاد معنوی، فرهنگی، سیاسی، نظامی)، «فضای مجازی و یادگیری الکترونیک» پذیرش می‌شوند.

بخش بین‌الملل نوزدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال

در این دوره از جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی برای نخستین بار بخش بین‌الملل به جشنواره اضافه شده است. این بخش به دانشجویان غیرایرانی اختصاص یافته که پایان‌نامه‌های خود را با موضوع ایران تدوین کرده‌اند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.isba.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =