تعیین تکلیف ۸۸ هزار نفر مشمول قانون استخدامی معلمان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش از تعیین تکلیف تمامی ۸۸ هزار نفر مشمول قانون الحاق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ قاسم احمدی لاشکی، با اشاره به تلاش‌های وزارت آموزش‌وپرورش و همکاری ویژه سازمان امور اداری و استخدامی در مورد تعیین تکلیف نیروهای مشمول قانون الحاقی تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس؛ خرید خدمات آموزشی؛ پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: مشمولان این قانون که حدود ۸۸ هزار نفر بودند در مرحله اول ۲۵ هزار و ۴۹۷ نفر و در مرحله دوم ۳۰ هزار نفر از آنان تا پایان اسفندماه ۱۳۹۹ تعیین تکلیف شدند. این افراد در حال حاضر در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند و در صورت اَخذ نمرات قبولی در این دانشگاه، در آموزش‌وپرورش جذب خواهند شد.

وی در مورد ۳۰ هزار نفر باقی‌مانده مشمولان این قانون اظهار کرد: با پیگیری های وزیر آموزش و پرورش، مجوز لازم برای استخدام این افراد از سازمان امور اداری و استخدامی اَخذ شد که با هماهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و ارائه لیست نهایی از سوی استان‌ها، وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد و پس از گذراندن دوره‌های آموزش مهارت‌های معلمی و اَخذ نمرات قبولی در این دانشگاه، جذب آموزش‌وپرورش خواهند شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش در پایان تصریح کرد: تمامی مشمولان قانون الحاق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ مجلس شورای اسلامی، تعیین تکلیف شده‌اند و مجوزهای استخدامی آنان صادرشده است.

شایان‌ذکر است؛ قانون الحاقی تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس؛ خرید خدمات آموزشی؛ پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی، مصوب ۱۳/۶/۱۳۹۷ شامل تمامی نیروهای حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی می‌شود که حدود ۸۸ هزار نفر هستند و در مدارس دولتی قبل از سال ۱۳۹۱ مشغول به تدریس بوده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =