الاهلی عربستان ۰ - استقلال ایران ۰/ گره گروه سوم برای صعود پیچیده شد

تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان از شکست الدحیل برابر نماینده عراق استفاده نکردند تا تساوی این دو تیم اوضاع گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا را پیچیده کند و همه چیز را به روز آخر بکشاند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ از هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد چهارشنبه در جده آغاز شد که این دیدار حساس در پایان با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه ۳ تیم استقلال، الدحیل و الاهلی ۸ امتیازی شدند.

با توجه به فشردگی امتیازات در این گروه که از ابتدا به گروه مرگ نام گذاری شده بود، سرنوشت تیم یا تیم‌های صعود کننده به بازی آخر کشیده شد تا از بین استقلال، الدحیل و الاهلی یک یا دو و تیم راهی مرحله بعدی مسابقات شوند. در روز پایانی استقلال به مصاف الشرطه عراق می‌رود و دو تیم الدحیل و الاهلی با هم دیدار می‌کنند.


ترکیب الاهلی عربستان 
محمد العویس، عبدالله حسون، معتذ موساوی، محمد آل فتیل، عبدالباسط هندی، ادریس فتوحی، ساریچ، نوح الموسی، هیثم عسیری، عبدالرحمن قریب، عمر سومه


ترکیب استقلال ایران 

رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، احمد موسوی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، وریا غفوری، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

گل‌های بازی:
الاهلی عربستان: -
استقلال ایران: -


کارت زرد:
الاهلی عربستان: -
استقلال ایران: -


کارت قرمز:

الاهلی عربستان: -
استقلال ایران: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۸: فرار وریا غفوری از سمت راست و حرکت پاس عرضی زیبای او به قایدی موقعیت خوبی را برای او ایحاد کرد، مهدی قایدی با عوض کردن پا مدافع الاهلی را فریب داد و شوت خود را روانه دروازه کرد که این توپ توسط محمد العویس به کرنر رفت.

دقیقه ۹: مهدی پور ضربه ی کرنر را با یک سانتر درون محوطه زد که به مطهری رسید اما ضربه سر ارسلان مطهری توسط العویس سیو شد.

دقیقه ۱۵: ضربه ایستگاهی محکم عبدالرحمن قریب به زیبایی توسط رشید مظاهری مشت شد و دروازبان استقلال مانع از گلزنی الاهلی شد.

دقیقه ۲۳: شوت محکم عبدالرحمن قریب از راه دور توسط رشید مظاهری سیو شد.

دقیقه ۲۷: سانتر عبدالرحمن قریب بر روی سر عمر السومه فرود آمد که ضربه سر این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: در کرنر تیم الاهلی بازیکنان این تیم چند بار پیاپی در تلاش برای بازکردن دروازه استقلال بودند که در نهایت شوت محکم عبدالباسط هندی به تیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و دور شد.

دقیقه ۴۳: شوت محکم پشت محوطه فتوحی بازهم توسط مظاهری دفع شد.

دقیقه ۴۵+۲: اسماعیلی با توپ گیری پشت محوطه جریمه الاهلی و چرخش زیبای ۱۸۰ درجه از بین ۳ بازیکن اقدام به شوت زنی کرد اما این ضربه با اختلاف کم از بالای دروازه الاهلی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: سانتر زیبای عبدالله حسون به درون محوطه استقلال به عمر السومه رسید که ضربه سر این بازیکن با واکنش فوق‌العاده مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه ۶۸: شوت محکم ادریس فتوحی از پشت محوطه جریمه باز هم توسط مظاهری به زیبایی دفع شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۷۳: شوت سعید مهری از پشت محوطه جریمه زده شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱: پاس سلطان مندش در پشت محوطه جریمه به عمر السومة رسید و شلیک پرقدرت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: یک ضربه ایستگاهی برای استقلال به دست آمد که این ضربه را وریا غفوری به سمت دروازه الاهلی زد که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =