حقوق و دستمزد کارکنان مدارس سما ساماندهی می‌شود

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از ساماندهی وضعیت نظام پرداختی معلمان و کارکنان مدارس سما ظرف یک تا دو ماه آینده خبرداد.

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اقدامات این معاونت در زمینه ساماندهی حقوق معلمان و کارکنان مدارس سما اظهارکرد: واقعیت این است که نظام پرداختی در مدارس سما به ویژه در چندسال اخیر، وضعیت نابسامانی دارد و ما یکی از اولین اقداماتی که در ماه‌های آینده در دستور کار قرار خواهیم داد، سر و سامان نسبی به این نظام پرداختی است.

وی افزود: میزان پرداختی به کارکنان و معلمان مدارس سما، مطابق با زحمات و تلاش‌های آنها به ویژه در یکساله اخیر نیست و ما در تلاش هستیم ظرف یک الی دو ماه آینده، اقدامات موثری در زمینه ساماندهی حقوق‌ و نظام پرداختی کلیه کارکنان و معلمان مدارس سما انجام شود. البته برای مدیران مدارس اقداماتی صورت که خوشبختانه توانستیم بخشی از مشکلات را حل کنیم.

بطحایی ادامه داد: میزان پرداختی به معلمان و کارکنان باید متناسب با میزان زحمت، تلاش و تاثیرگذاری آنها در مدارس باشد؛ یعنی فردی که عملکرد خوبی دارد و موجب موفقیت مدرسه در عرصه‌های مختلف شده است، شایسته تقدیر است و میزان حقوق و دستمزد او نسبت به فردی که نسبت به اتفاقات مدرسه بی تفاوت است، باید بیشتر باشد. برای ساماندهی این موضوع ظرف یک الی دو ماه آینده اقدامات اساسی انجام خواهد شد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه تامین اعتبارات برای ساماندهی نظام پرداختی معلمان و کارکنان مدارس سما تصریح کرد: خوشبختانه باوجود صدمه‌ای که کرونا به وضعیت درآمدی دانشگاه و مدارس وارد کرد، با مشکل جدی برای تامین اعتبارات مواجه نیستیم و می‌توانیم حداکثر تا دو ماه آینده تحولات خوبی را در حوزه میزان حقوق و دستمزد همکارانمان در مدارس سما داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان و معلمان مدارس سما در یکساله گذشته علاوه بر مشکلات معیشتی، با شرایط حاصل از شیوع کرونا مواجه بوده‌اند و انصافا از هیچ تلاشی برای تعلیم و تربیت دانشجویان دریغ نکرده‌اند. به همین دلیل شایسته است که در نحوه حقوق و دستمزد این عزیزان بازنگری جدی صورت بگیرد و امیدواریم بتوانیم قدم کوچکی را در راستای قدردانی از زحمات آن‌ها برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      9 0
      با سلام بالاخره نفرمودید که پایه حقوق معلمان و دیگر کارکنان مدارس ابتدایی چقدره؟حداقل و حداکثر چنده؟