ادامه بارندگی‌های پراکنده در نقاط مختلف کشور

طی ۲۴ ساعت آینده در بخش هایی از شمال غربی، سواحل خزر، غرب و استان های دامنه جنوبی البرز مرکزی برخی مناطق در مرکز و شرق، ابرناکی همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی؛ طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر، کردستان، کرمانشاه، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق در مرکز و شرق کشور و شمال فارس ابرناکی همراه با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود.

فردا در برخی از مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، نیمه غربی خراسان رضوی، برخی مناطق خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

روز جمعه در مرکز، شرق، جنوب شرق، برخی مناطق شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در شرق تهران و سمنان رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، طی این مدت در استان‌های یزد، خراسان جنوبی، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

روز شنبه در نوار شمالی کشور، برخی مناطق استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت. طی روز یکشنبه نیز در بیشتر مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب بارش پراکنده رخ می‌دهد.

یکشنبه در دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود، فردا بخش‌های مرکزی و طی روز جمعه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =