دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدای معلم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با خانواده معظم دو شهید معلم دیدار و گفت‌ و گو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سعید اوحدی با حضور در منزل خانواده شهید «محمد امینی» و «سید حسن هاشمی نصب» از مقام شامخ این شهدا تجلیل کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید «سید حسن هاشمی نصب» گفت: توفیق بزرگی است که در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است خدمت خانواده شهیدی رسیده‌ایم که خود معلم قرآن بوده است. روایات زیادی از ائمه اطهار (ع) نقل شده است که اهل قرآن، اهل خاصه هستند.

وی افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری اقتدار و استقلالی که امروز جمهوری اسلامی دارد به برکت خون همین شهدا است. شهدا حقیقتاً حقشان کمتر از شهادت نبود و سلوک و منش زندگی آن‌ها در زمان حیاتشان گواه بر همین امر است.

معاون رئیس جمهور در ادامه با حضور در منزل شهید «محمد امینی» با پدر و مادر معزز این شهید دیدار کرد و گفت: شهدا نعمت‌های بزرگی هستند چراکه آن‌ها از جانشان برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی گذشتند. وقتی وقایع دوران حیات آن‌ها را مرور می‌کنیم متوجه می‌شویم که خداوند متعال آن‌ها را برای شهادت انتخاب کرده است.

وی افزود: اگر امروز ما خدمتی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌دهیم درواقع توفیقی است که آن‌ها نصیب ما کرده‌اند.
خانواده معظم شهدا در این دیدارها به بیان خاطراتی از زندگی شهدا پرداختند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها که فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا حاجی آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر از صبر و ازخودگذشتگی خانواده معظم شهدا تجلیل کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =