فتح خرمشهر نمادی از اتحاد و همدلی ملی ایران اسلامی است

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی سالروز سوم خرداد، فتح خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عنایت‌الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی سالروز سوم خرداد، فتح خرمشهر را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است» امام خمینی (ره)

سوم خرداد سالروز حماسه باشکوه آزادسازی خرمشهر نماد و مظهر شجاعت مقاومت و رشادت ملتی است که از جان خویش گذشتند تا ذره‌ای از خاک این مرزوبوم به دست بیگانه نیافتد.

در بخشی از این پیام آمده است حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است که با الطاف الهی و رهبری‌های عالمانه امام راحل در کنار صلابت و ازخودگذشتگی‌های فرزندان قهرمان این مرزوبوم، به وقوع پیوست و ارزش‌هایی، چون وحدت، غیرت و مقاومت و ایستادگی در مقابل قلدری مستکبرین و ایمان و توکل به خدا در برابر دشمن تا بن دندان مسلح که همه درس‌های مکتب عاشورا هستند. ظهور پیدا کرد.

ملکی تبار با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نمادی از اتحاد و همدلی ملی و حضور آگاهانه و عاشقانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی بود، بیان کرد: تقارن آزادسازی خرمشهر و مقاومت بی‌نظیر مجاهدان فلسطین در مقابل حملات بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی، انشاالله نویدبخش پیروزی ملت مظلوم فلسطین و فروپاشی رژیم متجاوز صهیونیستی خواهد بود.

وی در پایان فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان عزیز بخصوص خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفته و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روزافزون و برای شهدای والامقام آزادسازی خرمشهر، رحمت بی‌کران و علو درجات مسألت نمودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =