برد آرمانی در وقت اضافی

گل آرمان رمضانی مقابل صنعت نفت نه تنها سه امتیاز به حساب استقلال واریز کرد، بلکه ارزش افزوده‌هایی نیز به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیرکریمی(کارشناس فوتبال)؛ خوش بین ترین هوادار استقلال هم شاید در مخیله اش متصور نمی‌شد که فرشته نجات این تیم در گرمای بالای آبادان، آرمان رمضانی باشد. بازیکنی که طبق معمول به عنوان یار تعویضی وارد بازی شد و این بار بر خلاف معمول گلی زد که ارزش امتیاز آن شاید در جدول سه امتیاز باشد و فارغ از جدول در حقیقت گلی گرانبها با ارزش افزوده برای استقلال و مجیدی به حساب آید. گل آرمانی از نوع رمضانی و در وقت اضافه نه تنها استقلال را از بن بست خودساخته خارج کرد بلکه خود شخص رمضانی هم جبران مافات کرد تا فعلا خود را تا حدودی از تیغ انقتادات خارج کند.

تعطیلات

این تعطیلات یک ماهه به نوعی لیگ را هم دگرگون خواهد کرد و برای خیلی از تیم‌هایی که در کوران مسابقات و اوج هستند شاید ضرر و برای تیم‌هایی که احتیاج به ریکاوری و بازسازی دارند منفعت باشد. باید توجه داشت که برای استقلال این تعطیلات برای دومین بار اتفاق افتاده یک بار قبل از بازی های آسیایی که در بایکوت خبری تیم به مسابقات رفت و نتیجه گرفت و حالا هم در دومین مرتبه و در بحبوحه ورود دستیار یا مشاور ایتالیایی مجیدی. پس شاید این تعطیلات زمان کافی باشد برای رسیدن به مقاصدی که مجیدی دارد و احیانا شناخت مربی خارجی تیم و تزریق داشته‌های فنی خود به این تیم و چه بهتر که با یک برد حتی خفیف به این تعطیلات استقلال ورود کند.

شادی

نوع شادی برد انتهای این بازی شاید سنخیتی با بازی و ارزش آن به زعم خیلی‌ها نداشت اما شاید اگر باور کنید که فشار روی مربی و کادر فنی در فوتبال ما بخصوص در سرخابی های پایتخت انقدر زیاد هست که آنها بعد از هر برد حتی سجده شکر بجا آورند. فرقی ندارد مجیدی باشد که هواداران استقلال او را محبوب قلب های خود می نامند یا مربی دیگری، فشار خرد کننده ای در این تیم‌ها حکفرماست.

بازی

استقلال اما در شرایط روانی مناسبی به این بازی نرسیده بود، خارج شدن از کورس قهرمانی، باخت در دربی تاثیرات خود را در بی انگیزگی ناخوادگاه بازیکنان استقلال در این بازی نشان می داد. هرچند دمای بالای آبادان را هم نمیتوان نادیده گرفت. اما نکته مورد اهمیت در این بازی برای استقلال تداوم استفاده از چینش سه دفاع بود تا شاید بتوان ثبات را در ارنج این تیم بعد از مدتها دید. شاید دید خوش‌بینانه در این مورد باشد که کلین شیت حسینی را به همین ثبات نصف و نیمه ربط دهیم. از طرفی مجیدی می‌دانست عادت به بردن برای این تیم از واجبات هست. استقلال باید بداند حتی در روزهای بد هم انتظار برد از این تیم می رود. حداقل برای بازسازی شخصیت خود، این تیم بعد از آسیا استقلال روزهای خوبی را نگذرانده و افکار عمومی متمایل به این تیم همچنان چشم انتظار هستند.این موضوع وقتی اهمیت پیدا می‌کند که به خاطر آوریم گل رمضانی پایان ۲۷۰ دقیقه گل نزدن این تیم در لیگ بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =