امیدواری محسن هاشمی به کاندیداهای رد صلاحیت شده

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انتخابات شورای شهر ششم تحت تأثیر حواشی انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است،‌گفت: امیدوارم صلاحیت اعضایی که تا کنون تأیید نشده‌ اند توسط هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مورد تأیید قرار گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن هاشمی در صحن امروز شورای شهر ضمن یاد و گرامیداشت امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: علیرغم اینکه در آستانه ششمین دوره از انتخابات شورای شهر قرار گرفته‌ایم ولی این انتخابات تحت‌الشعاع حاشیه‌های انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است.

وی گفت: امیدوارم پس از تعطیلات پیش‌رو فهرست نهایی کاندیداهای شورای شهر مشخص و اعلام شود و تعداد دیگری از کاندیداها که صلاحیت آنها هنوز تأیید نشده توسط هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تأیید شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد:  عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم قابل دفاع بوده و علیرغم بحران‌های جدی اقتصادی، تورم بالا و کرونا موفق شده‌ایم تهران را با یک سوم هزینه‌های قبل اداره کنیم.

هاشمی یادآور شد: مدیریت شهری توانست شهر را از فضای شهرفروشی و مگاپروژه‌های تبلیغاتی به سوی انسان‌محوری و محله‌محوری سوق دهد همچنین در این دوره اختلالی در مدیریت شهری ایجاد نشد و افزایش رانت و فساد در شهرداری تضعیف و مورد کنترل قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =