سناریوهای دشمن با حضور پرشور مردم در انتخابات به هم می‌ریزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تأکید کرد: مردم با حضور گسترده و مسئولانه در انتخابات، سناریوهای پیدا و پنهان دشمن را به هم بریزند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به‌منظور بازدید و افتتاح برخی از بخش‌های دانشگاه آزاد اسلامی طارم به این شهر سفر کرد.

گشایش مرکز مشاوره امین و دفتر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طارم

علیرضا فیروزفر در جریان بازدید از دفتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد طارم، مرکز مشاوره امین و دفتر بسیج اساتید را افتتاح و از سایت این دانشگاه به آدرس taromiau.ac.ir رونمایی کرد.

علیرضا فیروزفر در حاشیه گشایش مرکز مشاوره امین و دفتر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طارم بر لزوم تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تأکید و اظهار کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین موضوع انتخابات است و باید به‌درستی برای جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت کشور است و رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تأکید دارند، اضافه کرد: مردم همواره در مقاطع مختلف کنار انقلاب اسلامی و حامی نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و به فراز و فرودها و چالش‌ها آگاهی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان جوّ سنگین رسانه‌های مخالفان نظام در موضوع انتخابات عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی دریچه‌های مختلفی برای عرض‌اندام علیه نظام گشوده بودند که تاکنون موفق نشدند و تنها روزنه امیدشان به انتخابات پیش رو است.

فیروزفر مطرح کرد: زمان‌شناسی ایجاب می‌کند مردم با حضور گسترده و مسئولانه در انتخابات، سناریوهای پیدا و پنهان دشمن را به هم بریزند.

وی تأکید کرد: نامزدهای ریاست جمهوری باید در حد منابع، ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور وعده بدهند و وعده‌های خلاف واقع در بلندمدت اثرات منفی برای کشور ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر: 1097736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =