ارسال ۱۵ هزار اثر به نهمین جشنواره دانشجویی رویش

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارسال بیش از ۱۵ هزار اثر به نهمین جشنواره رویش دانشگاهی خبر داد و گفت: استقبال کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها در پاندمی کرونا از این جشنواره کم‌سابقه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ محمدهادی عسکری روز شنبه درباره اطلاعات آماری نهمین جشنواره ملی رویش دانشگاهی، اظهار کرد: نهمین جشنواره ملی رویش از هشتم خرداد ماه آغاز شد و تا ۲۰ خرداد ماه با برگزاری آیین اختتامیه در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۰ دانشگاه، جشنواره رویش دانشگاهی را برگزار کرده اند، گفت: ۸۶ دانشگاه هم در جشنواره ملی رویش حضور یافتند و ۵ هزار و ۳۸۵ کانون فرهنگی و اجتماعی آثار خود را در سامانه جشنواره به ثبت رساندند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تعداد آثار رسیده به این جشنواره از سوی کانون های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها را ۱۵ هزار و ۵۳۷ اثر اعلام کرد.

به گفته عسکری، در بخش آثار فردی، هزار و ۳۶۲ اثر و در بخش آثار گروهی تعداد ۲۱۶ اثر ارسال شده است.

وی تعداد ایده های کانونی را هم ۱۲۶ اثر اعلام کرد.

عسکری درباره تعداد داوران این جشنواره گفت: تعداد داوران بخش ارزیابی کانونی ۶۶ نفر، تعداد داوران بخش ارزیابی آثار ۲۷ نفر، تعداد داوران بخش ارزیابی ایده سه نفر و تعداد داوران بخش مسوولیت اجتماعی سه نفر در نظر گرفته شده است.ف

فراخواننهمین جشنواره رویش دانشگاهی از آذرماه ۹۹ آغاز و مرحله دانشگاهی این جشنواره در بازه زمانی آذرماه ۹۹ تا فروردین ماه ۱۴۰۰ در ۷۰ دانشگاه برگزار شد.

وزارت علوم در توافق با برخی دستگاه ها از جمله صندوق کارآفرینی امید از ایده های کسب و کار این جشنواره حمایت می کند. از دیگر حمایت ها می توان به نمایش آثار برگزیده جشنواره در نمایشگاه های هفته فرهنگ جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف اشاره کرد که این امر طبق تفاهم نامه ای با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی محقق شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =