قدرت نمایی سلسائو در راه جام جهانی

بازی‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم ملی برزیل در ادامه روند خوب خود موفق شد در ششمین بازی متوالی در راه جام جهانی نیز پیروز شود تا همچنان شانس نخست صعود به این بازی‌ها باشد.

برزیل ۲-۰ پاراگوئه؛ رکورد صددرصد پیروزی حفظ شد

برزیلی‌ها که در تمام مسابقات خود در مقدماتی جام جهانی به برتری رسیده بودند بامداد امروز نیز موفق شدند پاراگوئه را شکست دهند تا اختلافشان را با تیم های دیگر افزایش دهند. شاگردان تیته که بازی قدرتمندانه ای به نمایش گذاشتند ابتدا توسط نیمار در دقیقه ۴ بازی نخستین گل خود را به ثمر رساندند و در دقیقه ۹۳ این پاکوئتا بود که کار را تمام کرد تا برزیل فاتح این میدان شود. سلسائو با شش پیروزی از شش بازی و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفته است. نکته قابل توجه این دیدار به ثمر رسیدن شصت و هفتمین گل ملی نیمار بود که باعث شد تنها ۱۰ گل دیگر با رکورد تاریخی پله فاصله داشته باشد.

آرژانتین ۲-۲ کلمبیا؛ در حسرت برد با گل لحظات پایانی

یاران لیونل مسی که در رده دوم جدول رده بندی قرار داشتند برای نزدیک شدن به برزیل به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند اما برای دومین دیدار متوالی برابر حریفان متوقف شدند تا فاصله شان با تیم صدرنشین بیشتر از قبل شود. در این دیدار ابتدا کریستین رومرو با ضربه سر دروازه کلمبیا را باز کرد تا در دقیقه ۳ بازی آرژانتین ۱-۰ جلو بیفتد. در ادامه نیز حملات آرژانتین باعث شد لئوناردو پاردس در دقیقه ۸ نتیجه را ۲-۰ کند نتیجه ای که تا پایان نیمه اول پا برجا بود. با شروع نیمه دوم حملات کلمبیا برای جبران نتیجه آغاز شد و در دقیقه ۵۸ لوئیز موریل موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. این نتیجه ادامه داشت تا اینکه در دقایق تلف شده بازی و در دقیقه ۹۴ کلمبیا روی ضربه میگل بورخا گل دوم خود را نیز به ثمر رساند تا بازی با تساوی به پایان برسد و دو امتیاز ارزشمند برای آرژانتین از دست برود.

در همین چارچوب بامداد امروز سه دیدار دیگر نیز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است؛

اکوادور ۱-۲ پرو
ونزوئلا ۰-۰ اروگوئه
شیلی ۱-۱ بولیوی

وضعیت جدول

در جدول رده بندی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی برزیل با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. همچنین آرژانتین نیز ۱۲ امتیازی شد تا در رتبه دوم قرار بگیرد. اکوادور هم با ۹ امتیاز در جایگاه سوم است. پس از آنها اروگوئه و کلمبیا با هشت امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار گرفته اند. پاراگوئه،شیلی، بولیوی، ونزوئلا و پرو هم تیم های ششم تا دهم جدول هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =