اولیانوف رایزنی‌های روسیه و ایران را سازنده خواند

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین اعلام کرد همانند همیشه رایزنی‌های ایران و روسیه در فضایی صمیمانه، سازنده و کارآمد صورت گرفت.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «هیات‌های روسی و ایرانی در مذاکرات وین در مورد برجام امروز برای گفتگو در مورد مسائل جاری و مسیر پیش رو دیدار کردند. همانند همیشه رایزنی‌ها در فضایی صمیمانه، سازنده و کارآمد صورت گرفت.»

او همچنین در پیام دیگری نوشت: «در جریان مذاکرات وین در مورد برجام، تماس‌های ارزشمند و منظم را با عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیات مذاکره کننده ایران حفظ می‌کنیم.»

روز گذشته مسئول ارتباطات و اطلاعات عمومی نمایندگی اتحادیه اروپا در سازمان‌های بین‌المللی در وین با انتشار پیامی از پایان مذاکرات احیای برجام در گراند هتل، وین اتریش خبر داد و اعلام کرد رایزنی‌های دیگری برای حصول توافق انجام خواهد شد.

«الن جورج» در پیامی نوشت: «کمیسیون مشترک برجام پایان یافت. اکنون هیات‌های حاضر در نشست به بحث‌های مختلف درباره جزئیات کار و اقدامات لازم خواهند پرداخت.»

او در ادامه اعلام کرد: «اتحادیه اروپا به‌عنوان هماهنگ‌کننده مذاکراتی با تمامی نماینده‌ها به‌صورت جداگانه برگزار خواهد کرد.»

ششمین دور نشست مشترک کمیسیون برجام با حضور نمایندگان ایران، تروئیکای اروپایی، روسیه، و چین در گراند هتل وین انجام شد. همانند نشست‌های پیشین در این نشست نیز «انریکه مورا» به معاونت از «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ریاست این نشست را برعهده داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =