زمینه‌ حضور دانشجویان شاهد در فعالیت‌های فرهنگی فراهم شود

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: باید زمینه‌ای ایجاد کنیم تا دانشجویان و خانواده‌ معظم شاهد و ایثارگر در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه مانند کرسی‌های آزاداندیشی و ... حضوری چشمگیر داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)،  همزمان با چهاردهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی، نشست تخصصی رئیس و معاونان مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با مدیر شاهد و ایثارگران استان قزوین و واحدهای تحت پوشش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات مرکز سینتک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ دانست و گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره درباره خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید فراوانی داشته و دارند، بنابراین باید قدر این فرصت و نعمت الهی را بدانیم و تلاش خود را برای خدمتگزاری به این قشر انجام دهیم.

احمد صالحی‌آرا با تأکید بر اهمیت به‌کارگیری خّلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگر در دانشگاه یادآور شد: باید با به‌کارگیری ابتکار، خلّاقیت و نوآوری در انجام وظایف، دوری از روزمرگی و در راستای نخبه‌پروری در خانواده‌های شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی حرکت کرد.

اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰

وی بر ضرورت حضور پررنگ دانشجویان شاهد و ایثارگر در برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: باید زمینه‌ای ایجاد کنیم تا دانشجویان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه مانند کرسی‌های آزاداندیشی، مراسم مذهبی، اعیاد و مناسبت‌ها حضور چشمگیری داشته باشند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: خانواده‌های شهدا، الگوی مناسبی برای سایر اقشار جامعه هستند به همین دلیل این عزیزان می‌توانند با آگاهی‌بخشی، تأثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو داشته باشند.

مدیر امور شاهد و ایثاگران دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین نیز در این‌باره اظهار کرد: نشست تخصصی رئیس و معاونان مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با مدیر شاهد و ایثارگران استان قزوین و واحدهای تحت پوشش همزمان با چهاردهمین شورای دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در کارگروه‌های تخصصی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت، ارزیابی و قرارگاه جهادی با حضور میهمانان دعوت شده از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و سرگروه‌های دفاع مقدس، درباره مسائل و دغدغه‌های مربوط به جامعه هدف شاهد و ایثارگران شامل دانشجویان، کارکنان و استادان هیئت علمی بحث و تبادل‌نظر شد.

خدیجه بکشلو افزود: راهکارها و پیشنهادهای نوآورانه برای بهبود خدمات‌رسانی، رفع موانع و مشکلات جامعه هدف در نشست تخصصی رئیس و معاونان مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با مدیر شاهد و ایثارگران استان قزوین و واحدهای تحت پوشش در دستور کار قرار گرفت.

برگزاری جلسه تخصصی دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

وی، گزارشی از عملکرد یک ساله اداره‌کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و اداری در بخش‌های مربوط به دانشجویان، کارکنان و استادان ارائه کرد.

در ادامه نشست اعضای مرکز امور شاهد و ایثارگران استان با معین صفری رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

در این جلسه، راهکارهای تعامل در زمینه‌های فرهنگی و تعاملات بیشتر حوزه بسیج دانشجویی و ستاد شاهد و ایثارگران مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

جلسه تخصصی دفاع مقدس نیز با حضور محمد رضایی قلعه‌زو و کامبیز فتحی لوشانی از سرگروه‌های درس دفاع مقدس استان قزوین با حسن زمانی مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و درباره موضوعات درس دفاع مقدس و بهبود کیفیت منابع و کتب درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس بحث تبادل‌نظر شد.

در پایان این جلسات صالحی‌آرا با قدردانی از تلاش اصغر کشتکار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و بکشلو مدیر امور شاهد و ایثارگران این دانشگاه به جمع‌بندی موارد مطرح شده در این نشست یکروزه پرداخت.

در پایان این نشست مسئولان و اعضای امور شاهد و ایثارگران سازمان مرکزی و استان قزوین با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با قرائت فاتحه با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدیدپیمان کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099368

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =