تاریخ‌ برگزاری و نحوه‌ پرینت کارت‌ شرکت در آزمون سراسری اعلام شد

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای تاریخ‌ برگزاری، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجوی ایران (ایسکانیوز)، سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ‌ برگزاری، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد. آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی در تاریخ‌های اعلام شده در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر، صبح چهارشنبه ۹ تیرماه خواهد بود. آزمون گروه‌های آزمایش علوم انسانی و ریاضی و فنی، صبح پنجشنبه ۱۰ تیرماه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود. همچنین تاریخ برگزاری آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی، صبح شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.

نحوه‌ و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون

کارت‌های شرکت در آزمون‌ همه متقاضیان‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از یکشنبه چهارم تیرماه تا سه‌­شنبه هشتم تیرماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروههای آزمایشی دوم و سوم (گروه­های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود نیز اقدام کنند. متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است.

متقاضیان درصورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون و برای اطلاع از محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =