جهانگیری: واکسیناسیون رایگان عمومی انتظاری به حق است

جهانگیری معاون اول رییس جمهوری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت؛ گفت: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است و شایسته نیست با ابهام‌ها و انتقادها در رسانه‌ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری،  انتشار مطلب اهانت آمیز مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو به منتقدان روند توزیع واکسن کرونا و گران بودن قیمت واکسن ایرانی نسبت به واکسن خارجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، واکنش معاون اول رییس جمهور را در پی داشت.

اسحاق جهانگیری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر واکسیناسیون رایگان عمومی به عنوان دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.

جهانگیری در ادامه تصریح کرده است: نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام ها و یا حتی انتقادها در رسانه ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم است در این خصوص اقدام مناسب انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =