مجوز راه‌اندازی رشته مامایی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد صادر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از اعطای مجوز راه‌اندازی مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته مامایی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اظهار کرد: به استناد رأی صادره در جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با راه‌اندازی رشته کارشناسی ناپیوسته مامایی (کاردانی به کارشناسی) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد موافقت شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از طریق آزمون سراسری دانشجو می‌پذیرد، اضافه کرد: دانشکده پرستاری و مامایی در مقاطع (کارشناسی، کارشناسی ارشد) با ۲۲ عضو هیئت‌علمی تمام‌وقت اکنون با ۶۲۱ دانشجوی در حال تحصیل فعالیت می‌کند و تاکنون ۳ هزار و ۲۸ نفر از این دانشکده فارغ‌التحصیل شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد یادآور شد: دانشکده پرستاری و مامایی با برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی در سطح ملی در حال تبدیل به قطب علمی میان دانشگاه‌های استان و کشور است، امیدواریم با فعال‌سازی این رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی ) گام بزرگی در راستای ارتقا کیفیت سلامت در منطقه برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =