۵ کشته در پی وقوع سیل در غرب آلمان

پلیس آلمان اعلام کرد که بارش شدید باران و سیل در شب گذشته، موجب فرو ریختن شش ساختمان مسکونی در ایالت «راینلاند فالتس» در غرب این کشور شد. این حادثه به کشته شدن دستکم ۵ نفر و ناپدید شدن شماری دیگر منجر شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز از خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، بارش شدید باران موجب به راه افتادن سیلاب در خیابان ها و شناور کردن خودروها و فرو ریختن ساختمان‌ها در غرب آلمان شد.

خبرگزاری «رویترز» نیز گزارش داد: در جریان وقوع سیل در ایالت راینلاند فالتس ۳۰ نفر ناپدید شده‌اند و حدود ۲۵ ساختمان مسکونی در شهر «شولد» در معرض خطر ریختن قرار دارند.

سخنگوی پلیس آلمان درباره این حوادث گفت: آتش نشان‌ها و تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شده‌اند، ولی هنوز تصویر دقیقی از میزان خسارات و تلفات در دسترس نیست، زیرا اقدامات امدادی ادامه دارد.

سیل همچنین سامانه‌های حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و رودخانه‌ای در غرب آلمان را مختل کرده و کشتیرانی در رودخانه «راین» را به تعلیق در آورده است.

سازمان هواشناسی آلمان هشدار داده که انتظار می‌رود باد و باران شدید روز پنجشنبه در مناطق جنوب غرب آلمان ادامه داشته باشد و بارش‌ها تا صبح جمعه ادامه یابد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1103215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =