گام اول صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان

مدیرکل اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی از اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، شهاب نوروزیان مدیر کل اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری اولین فراخوان حمایت از شرکت‌های زیست‌بوم دانشگاه آزاد اسلامی که عصر امروز ۲۶ تیرماه در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: گامی که هم اکنون صندوق پژوهش و فناوری برداشته، گامی اثرگذار است‌. تامین اعتبار یکی از مسائلی است که اکوسیستم دانش‌بنیان کشور و دانشگاه آزاد با آن مواجه شده‌اند. بسیاری از شرکت‌ها به ما مراجعه و اعلام کرده‌اند که به اعتبار نیاز دارند؛ اما با پاسخ خوبی مواجه نشده‌اند.

وی ادامه داد: قدم اول این صندوق با ۷۰۰ میلیون تومان برداشته شده و امیدوریم گام های بزرگی در این راستا برداشته خواهد شد. بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان با وجود صندوق پژوهش و فناوری آگاه نبودند، در این راستا باید آگاهی رسانی لازم به این شرکت‌ها صورت گیرد. 

مدیر کل اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جذابیت‌هایی که می توان در زمینه صندوق پژوهش و فناوری ایجاد کرد، منجر می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها برای دریافت فانت اقدام کنند. این موارد باعث شناخته شدن مجموعه‌ می‌شود همچنین می‌توانیم از توانمندی‌های این شرکت‌های دانش‌بنیان آگاهی‌ پیدا کنیم. تا کنون برآوردی از سطح توانایی شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی نداشته‌ایم. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1103429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =