13 روز مانده به پایان دولت روحانی / آخرین موضع گیری‌ها و اقدامات دولتمردان تدبیر و امید

آخرین موضع گیری‌ها و اقدامات دولتمردان تدبیر و امید در روزهای پایانی را اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، حسن روحانی رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه به سران کشورهای اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، این عید را فصل به مسلخ بردن تعلقات دنیوی، دل کندن از خواسته‌ها در راه محبوب واقعی و تجلی ایمان و طاعت محض در برابر معبود دانست.

روحانی در این پیام تبریک، اظهار امیدواری کرد که همه مسلمانان جهان به یمن و برکت این عید عزیز، با رها شدن از بند هواهای نفسانی و ایثار جان و مال خویش در راه رضای خدا و کمک به برادران مسلمان و همنوعان، رهسپار قرب و کمال  الهی شده و به رحمت واسعه حق تعالی نائل گردند.

روحانی همچنین در پیام خود از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت سران و سعادت و سربلندی مردم کشورهای اسلامی را مسألت کرد.

سلطانی فر: لازمه توسعه ورزش، آرامش و یکدستی در ورزش است

وزیر ورزش و جوانان گفت: موفقیت های امروز این وزارتخانه حاصل تلاش ۸ هزار نفر از خانواده است که در سایه ی تعامل و آرامش برای ایران عزیز به دست آمد.

سلطانی فر ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: از تمامی عزیزان به خصوص از  صالحی امیری و همه پیشکسوتان، مدیران، معاونین بسیار سپاسگزارم و همیشه به یاد این روز خواهم بود.

وی در ادامه با اشاره به روزهای سخت دولت یازدهم و دوازدهم گفت: در این سال‌های اخیر بر دولت یازدهم و دوازدهم روزهای سختی گذشت، آنچه دولت تدبیر و امید تجربه کرد در تمامی این ۳۵ سال خدمت من به عنوان مدیر در استانهای مختلف و دستگاههای اجرایی بی سابقه بود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ما تنها درگیر تحریم نبودیم ، بلکه یک جنگ اقتصادی برای این مردم بود که فشار بسیار سنگینی را بر مردم، نظام و ملت وارد کرد که در کنار آن ما شاهد زلزله ها، سیل هاو حتی خشک سالی هایی بودیم‌که کمر ملت ومملکت را خم کرد اما این مردم پای آرمان‌های شان ایستادند و کارنامه بی نظیری از خود ثبت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به تحریم اقتصادی هر وزیری در دستگاه خود مشکلاتی داشت که برای مقابله با آن ما ناگزیر بودیم‌ یا تحمل و تدبیر در جهت توسعه ورزش کشور حرکت کنیم.

سلطانی فرتاکید کرد: با وجود شرایط سخت، همگی تلاش کردیم با بهره مندی از تمامی ظرفیتها در جلسات تخصصی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود : انچه که امروز شاهدش هستید، کارنامه ۸ هزار نفر از همکاران من در تمامی استان‌ها و فدراسیون ها است و تمام کسانی که درعرصه ورزش تلاش و کوشش کردند تا برای ایران عزیزافتخار کسب شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان ساخت: اگر امروز عملکرد وزارت ورزش و جوانان قابل قبول است نتیجه تلاش خانواده بزرگ ورزش است.

وی با بیان اینکه جوامع توسعه یافته زیرساختش ثبات، هماهنگی و یکدلی است افزود: توسعه امروز ورزش حاصل آرامش، یکدستی و تعامل میان مجموعه ورزش است.

 سلطانی فر ابراز امیدواری برای استمرار موفقیت های ایجاد شده در ورزش قهرمانی کشور اظهار داشت: امیدوارم ملی پوشان ما با پیروزهای خود کام مردم را شیرین کنند.

وی در ادامه خطاب به حاضرین گفت: زمان دوران همکاری ما به اتمام رسید و دوران رفاقت ما آغاز شد و باعث افتخاراست که با شما همکار بود.

ظریف: هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی کوبا مردود است

 در گفت وگوی تلفنی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با برونو رودریگز وزیر امور خارجه کوبا، دو طرف  آخرین تحولات روابط دو جانبه را مورد گفت و  گو و تبادل نظر قرار داده اند.

ظریف در  این گفت و گوی تلفنی هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی کوبا را مردود دانست.

انتهای خبر/

کد خبر: 1103949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =