تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تا ۲۰ مرداد

ثبت‌نام پذیرش دکتری خواهران (نوبت دوم) پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای دو رشته جامعه شناسی و مدیریت دولتی تا ۲۰ مردادماه تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، با توجه به اهمیت و ضرورت تربیت استادان و پژوهشگران متعهد و تأمین کادر هیئت علمی مورد نیاز دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی متعهد و کارآمد، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق آزمون اختصاصی از میان خواهران، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع دکتری رشته‌های جامعه‌شناسی و مدیریت دولتی دانشجو می‌پذیرد.

این دوره از نوع «نوبت دوم» بوده و بر اساس تعرفه مصوب وزارت علوم شهریه دارد. داوطلبان بعد از مطالعه راهنمای پذیرش آزمون باید فرم ثبت‌نام آزمون را تکمیل و ارسال کنند.

مهلت ثبت‌نام تا ۲۰ مرداد است. آزمون کتبی صبح روز پنجشنبه ۱۹ شهریور برگزار خواهد شد.

از جمله مزیت‌های این دوره می‌توان به پذیرش دوره از طریق آزمون اختصاصی؛ سقف هزینه نهایی دوره حداکثر هفتاد میلیون تومان؛ امکان استفاده از وام صندوق دانشجویی و دیگر وام‌ها در هر ترم؛ ارائه معرفی‌نامه جهت استفاده از پانسیون دانشگاه‌های قم با هزینه بسیار کم؛ بهره گیری از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه؛ بهره مندی از همراهی پژوهشگران برجسته علوم انسانی اسلامی و بهره مندی از کتابخانه مجهز و دیگر امکانات پژوهشی دیگر اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =