راه قهرمانی برای پرسپولیس ادامه دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده و یک بازی دیگر تا اتمام راه قهرمانی باقی مانده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار ما قبل پایانی خود توانست در هفته بیست و نهم لیگ برتر، تراکتور را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا همچنان صدرنشین لیگ باشد.

سرخپوشان در صورت پیروزی در دیدار پایانی خود می‌توانند پنجمین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرند و از این حیث صاحب رکورد ویژه‌ای در فوتبال ایران شوند.

حسین عبدی در رابطه با برتری پرسپولیس برابر تراکتور، دلایل موفقیت این تیم در سالیان اخیر، اصلی ترین دلیل موفقیت سرخپوشان و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با تراکتور چطور بود؟

بازی در دقایق ابتدایی با استرس دنبال شد و همین موضوع موجب شد تا کمی موقعیت های پرسپولیس در نیمه اول از بین برود. در نیمه دوم هم پس از اینکه گل دریافت شد، استرس بیشتر شد اما بازیکنان خیلی خوب به بازی برگشتند و توانستند نتیجه خوبی را رقم بزنند.

پس از اینکه پرسپولیس گل دریافت کرد، آیا فکر می‌کردید بتواند به خوبی به بازی بازگردد؟

تیم از همان ابتدا فوتبال خوبی ارائه می داد. خوشبختانه سبک بازی و تعداد موقعیت‌ها نشان دهنده قدرت پرسپولیس است و تیم به خوبی توانست با کنترل شرایط به بازی بازگردد.

پرسپولیس

تنها یک بازی تا پنجمین قهرمانی متوالی باقی مانده است. نظر شما در این باره چیست؟

درست است. الان از نظر امتیازی بالاتر از همه هستیم و دیگر قهرمانی دست خودمان است و همه چیز مهیا است تا پنجمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم.

پیکان می‌تواند برای پرسپولیس مشکل ساز باشد؟

پیکان از تیم های خوب لیگ امسال بود و به هیچ وجه تیم ضعیفی محسوب نمی شود. پرسپولیس آنقدر تیم خوبی است که بتواند در این دیدار هم به موفقیت برسد.

رقابت فشرده امسال شرایط ویژه‌ای را برای تعیین قهرمانی رقم زده است. اینطور نیست؟

درست است. رقابت جدی است اما پرسپولیس شرایط خوبی دارد و امیدوارم که بتواند با برد در این دیدار موفق ظاهر شود. حواس بازیکنان این یک بازی را ببریم و موفق ظاهر شویم.

 پرسپولیس

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1104844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =