لوکاکو تست‌های پزشکی چلسی را پشت سر گذاشت

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی فصل گذشته اینتر، تنها یک قدم تا پیوستن به قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، چلسی فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ روملو لوکاکو بیست و هشت ساله، فصل بسیار موفقی را با اینتر سپری کرد. او یکی از ارکان اصلی تیم آنتونیو کونته در فتح اسکودتو بود تا نراتزوری پس از یازده سال، دوباره طعم قهرمانی را بچشد. اما شادی قهرمانی اینتر، خیلی دوام نداشت و پس از گذشت یک هفته، آنتونیو کونته به دلیل مشکلات مالی، از اینتر جدا شد و اشرف حکیمی نیز راه او را دنبال کرد. حالا مشکلات مالی اینتر هنوز تمامی ندارد و آن‌ها برای بقا و نابود نشدن، نیاز به فروش چند بازیکن دیگر نیز دارند که روملو لوکاکو یکی از آن‌هاست. 

پس از کش و قوس‌های فراوان، باشگاه اینتر در نهایت با پیشنهاد نود و هشت میلیون پوندی چلسی برای جذب روملو لوکاکو موافقت کرد و حالا نراتزوری در حال به خدمت گیری گزینه‌های جانشینی اوست. آن‌ها در قدمی جذب ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رم قرار دارند. 

دستمزد هفتگی لوکاکو دویست و پنجاه هزار پوند می‌باشد و قراردادی پنج ساله تا سال 2026 امضا خواهد کرد. البته مهاجم سابق منچستریونایتد به خاطر پول از اینتر جدا نمی‌شود، بلکه چلسی را بهترین باشگاه برای ادامه دوران فوتبالی خود، با توجه به مشکلات فراوان اینتر دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =